torsdag, oktober 04, 2007

Stockholm Beer & Whiskey Festival 2007





Så var det dags igen! I helgen var jag på min 7:e öl- och whiskeymässa i Nacka Strand :)
Många vänner på plats, menar många :) Det var jag, micke, Anna, Jill...



Sofia, Johan, Sofia, Tobias, Marcus, Theres, Kristin, Ola, Peter, Jonathan och Erik.
Och mycket nytt och gott fanns det. Prövade en dansk torr äppelcider som var riktigt god (beställd och kan hämtas idag *yey*), prövade många olika whisky; mackmyra, lagavulin, laphroaig, tallisker och säker nån mer :)



Drack varm öl med vispgrädde :D intressantaste på hela kvällen helt klart, men riktigt gott. Många nya ölsorter också... hade en kund i går som sa "jo jag var på ölmässan ihelgen och..." och jag kunde svara "jo, jag tror jag såg den skylten..." och kunden tappade nästan hakan och blev väldigt generad ;)




.

Inga kommentarer: