onsdag, februari 06, 2008

Hmhmhmhmmm

.
Lycka, eller ja :) har sovmorgon och vaknar 8.00
men det är ändå en timma senare än jag brukar gå upp
och utvilad är jag så ;) vi kör

Var ute och partade i helgen och introducerade Moberg's till två damer, blev en kul kväll :) min älskling och hans kompis dök ju också upp, så jag tvingade dom att dansa ;)

Idag blir det en tripp till IKEA :) *happy*
Senare ska jag försöka se Roomservice på kanal 5 :)



WOW-rapport
Ealeiora [51] Bloodelf Hunter : Frostmane [Skägg]
Lanothera [35] Troll Shaman : Frostmane [Skägg]
Riryn [22] Bloodelf Mage : Frostmane [Stjärnklara]
Liwy [21] Draenei Paladin : Ghostlands [New Generation]
Ayelen [20] Tauren Warrior : Frostmane [Skägg]
Uxiah [16] Bloodelf Warlock : Frostmane
Nanook [10] Troll Hunter : Frostmane [Stjärnklara]
Wayra [8] Draenei Hunter : Vek'nilash

Teater-rapport
62 dagar kvar till första RUT föreställningen av Mycket Väsen För Ingenting


Ny lägenhet-rapport
?? dagar till flytt :(

.

Inga kommentarer: