fredag, januari 05, 2007

Put your hands i the air!

Yo, yo yo! :D *tittar på konsertfilm med Jay-Z* Fett nice! :D

I allafall...

Första säsongen av LOST är genomplöjd. Uppdraget genomfördes vid ca 18.00 igår kväll... och jag vill se hur det forsätter... damn! :D det var ju spännande ju! Och nu har min älskling gått och köpt säsong 2 av eländet! Gissa vilken soffa jag kommer bo i... *sorry patrik* ;) *puss M*

Jobbat idag också, det var konstigt... en sådan lugn fredag har jag nog aldrig vart med om... den värsta kön blev väl på typ 12 personer, med 2-3 i kassan... :/ *skumt* men det är skönt, sånt kaos som det var den 30/12 kommer det inte bli igen förrens till midsommar ;)

Har spenderat de senaste 3 dagarna i Norrtan med M, och kommer göra så igen ;) ska gå på kalas, middag och hemligt-möte ;) det kräver all sin tid, men jag kommer blogga ändå!
Det enda jag missade var ju i onsdags, och det hände något roligt då förresten.
M följde med och shoppade...
Ni hör tjejer, en kille som följer med frivilligt, OCH shoppar mer än du! :D Det har bara Birdii lyckats med förut, så imponerande måsta jag säga ;) *puss*

*pharell på tv.... dreggel...* :D

Nej, over and out, nu blir det mera Hip hop! *yo yo yo* peace out...

Dagar till RUT premiär av Grease : 70

2 kommentarer:

jlmj sa...

Haha, fast det finns en till kille som frivilligt följer med och shoppar loss, nämligen JAG. =o) *tihi* Det börjar bli fler av oss "udda" killar, vad händer med världen egentligen?

*Kramar*

Lady Starduck sa...

Oh yeah! I mitt fall blir det ingen ny pojke till "gillar-att-shoppa-listan" ;)

Kul att du gillar LOST också. Jag såg hela första säsongen, men sedan lade jag av.

Keep rockin' girl! ;)
*puss&kram*