tisdag, februari 20, 2007

Back from the dead

Eller ja... :D har inte bloggat på länge... varför? Inget bra svar, det har hänt mycket senaste tiden. Och så är man ju typ fortfarande nykär... :P Kommer försöka sammanfatta allt i de kommande bloggarna, jag ska försöka vara tillbaka nu och blogga varje dag :)

Det har till exempel varit både möhippa och bröllop för Studz, en underbar tjej! :) Och så roligt vi hade. Vi var möhippe agenter som smög omkring på Norrtäljes gator med hemliga uppdrag, så såg ni en rosa figur, rosa peruk och krona så var det Studz :)



Bröllopet... vilket vackert och roligt bröllop, helt perfekt! Så enkelt och ändå så mycket :) hade verkligen en underbar kväll. En vinterbröllop var det i skogarna utanför Rimbo. Några av oss gick och mötte brudparet med facklor och så hölls vigseln utonhus medans mörkret föll och faklorna och marschallerna brann *suckar romantiskt* jättefint! :D


Ja ni ser, vackert brudpar :)

Har blivit en hejare på att ladda ner filmer och tv-serier också :) har allt med Grey's Anatomy och Men In Trees :) har börjat få ner hela underbara Entourage också. OCh massor med filmer förstås, med min nya fina DVD som accepterar alla filmer *yey* så räkna med filmkvällar fram i vår här, efter Grease. ;)

Appro på det ;)

Dagar kvar till RUT premiär av Grease : 22

2 kommentarer:

Lady Starduck sa...

Tack. Det känns bra att veta att du är kvar bland oss bloggare! ;)

See ya!
*puss*

Anonym sa...

Oh vad skönt,, jag har haft ett alldeles för långt tag med att bara läsa Lady starducks och Muveos bloggar. Nu har jag ännu en till att trösta mej med, medans jag försöker få igång min egna igen. TACK!
Kramopuss
Anna