fredag, februari 23, 2007

Buhää!

Jag älskar mitt jobb.
Det är verkligen jättekul och intressant.
Och arbetskamraterna är dom bästa någonsin.
Men att dom alltid ska behöva ringa mig för någon är sjuk alla dom dagar jag har planerat något :( som idag, skulle åka in till Sthlm för att färdigställa en present, nu vet jag inte alls hur jag ska lyckas med det, och så skulle jag möta upp min älskade M för att åka med honom till norrtälje tidig eftermiddag... men nej.
"Men du kan väl säga nej" tänker du. Men det kan jag inte för just nu är jag den enda vikarien som kan hoppa in på vardagar, så nej, jag kan inte säga nej.
Och det är surt. För så klart det är bra och jobba, man får in pengar och så. Men resten av mitt liv blir lidande och haltande och det är svårt att reparera... Men minus 3 timmar så får jag i allafall en stund med min M ikväll, då dom lovade att jag kunde gå tidigare, även fast det är fredag, det är juste i allafall... ;)

Dagar kvar till RUT premiär av Grease : 19

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja men du kan väl säga nej alla fall?? Det är okej att vara självisk.

Anonym sa...

Mamma berättade att hon handlade av dig går, och hon sa även att hon tycker att du är så gullig och trevlig ;)

Kramar/Amanda

Anna sa...

jag jobbar för att rädda dig!!

ÄLSKA

TodiGreen sa...

Plåtis : Jag vet darling! :D och det är superkul! *kramar*