tisdag, april 15, 2008

Buhää

Sjuk idag igen. Hemma från jobbet :/
Börjar bli riktigt jobbigt att nysa hela tiden, snart kommer ögonen att flyga ut ;)
Har tittat klart på säsong 4 av Gilmore Girls, slutade som en riktigt grym cliffhanger :O måste nog kolla vad dollarn står i och beställa fortsättningen... Lorelai och Luke, Emily och Richard, Rory och Deane, the Dragonfly... oj oj oj ;)
Har inte orkat så mycket mer än att ligga ner i soffan idag, de korta stunder jag vart uppe och gjort något har jag blivit snurrig och utmattad efter 10-20 min :) känns jättekonstigt när man är van att fara runt som en eldfluga, men elden tog visst slut... ;)
Det är som det alltid är efter teatern, man ger precis allt och sen betalar man genom att vara sjuk :) det är ju typ värt det, men om man bara kunde bli lite sjuk vore det bättre...
Nåja, har börjat skicka ut flytt-sms/kort nu, hojta till om du inte fått något, sidan där man fyller i allt var ganska krånglig och jag vet inte om det funka till alla :)
Nu ska jag lägga mig ner igen och smälta middagen.... *mätt*

Ny lägenhet-rapport
16 dagar till flytt :)


WOW-rapport
Ealeiora [62] Bloodelf Hunter : Frostmane [Skägg]
Lanothera [36] Troll Shaman : Frostmane [Skägg]
Riryn [22] Bloodelf Mage : Frostmane [Stjärnklara]
Liwy [21] Draenei Paladin : Ghostlands [Next Generation]
Uxiah [14] BloodElf Warlock : Frostmane [Stjärnklara]

Inga kommentarer: