onsdag, april 16, 2008

Duduidooo


Hm hm hm...
Ännu en dag i sjukt tillstånd...
Tråkigt...
Men jag kämpade mig iväg och tog en dusch, var tvungen att vila efteråt...
Alvedonen tog slut och jag gick till apoteket och sen till jobbet, fick vila länge efteråt, blev jätte trött av att gå omkring så mycket...
Kroppen är verkligen helt slut... Värker och gör ont när jag hostar också, känns som knivhugg...

Ska lägga mig och vila lite mer, titta på "Rent Hus" och förfasas över smutsiga hem :)

*krya på mig*

Ny lägenhet-rapport
15 dagar till flytt :)


WOW-rapport
Ealeiora [62] Bloodelf Hunter : Frostmane [Skägg]
Lanothera [36] Troll Shaman : Frostmane [Skägg]
Riryn [22] Bloodelf Mage : Frostmane [Stjärnklara]
Liwy [21] Draenei Paladin : Ghostlands [Next Generation]
Uxiah [14] BloodElf Warlock : Frostmane [Stjärnklara]

1 kommentar:

Lady Starduck sa...

Åhhhh... Pon and Zi. Jag älskar dem. Jeff Thomas är ett geni! ;)

Hoppas att flyttpackningen går bra och att du piggar på dig snart!

Kramar!!