tisdag, mars 27, 2007

Grönt diadem

.
Synd att min kamera är på verkstad, annars skulle ni få se massor med kul bilder nu ;) sixten på taket, vackra vårvyer och mina shoppingfynd ;) tar den officiella bilden från HM istället, snart kommer ni se mig vingla omkring i dessa:


You just gotta love them! :D

Har suttit på en balkong i Norrtälje vid lunch och solat, så underbart härligt och skönt! Jag älskar våren! Det enda negativa är att det tar tid att anpassa kläderna efter temperaturen, för det är fortfarande stor skillnad på morgon, dag, eftermiddag, kväll och natt ;)
Största vårtecknet idag : dom sopar gatorna från grus!!

*yey*

.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grymt snygga skor måste jag säga!

M. Mützell sa...

And we do love them!! :D

Jaa, den inre fighten med vädret fortsätter... Frysa på morgonen eller svettas på eftermiddagen.. Hmm... ;D;D

*VÅRKRAMAR*