fredag, mars 09, 2007

*host host*

Hej hopp!
Ont i halsen och supertrött sitter jag här och tänkte avlägga rapport :)
Det är full fart med teatern, Grease, som RUT sätter upp, vi har haft två kvällar med repetition med livebandet. Dom är så proffsiga och det kommer bli så himla bra! Rockar verkligen, känns i hela kroppen, man kan inte stå still :D
På söndag kör vi igång med de stora repen, hårt jobb till toppen blir det, men vi har bara ett trappsteg kvar ;)
All övrig tid jobbar jag, känns det som... ;) *längtar efter M*

Roligast i dag
NwN och jag var i Norrtan och bowlade, superkul! ;)
jag vann då rå *tackar* :D så det ska bowlas igen någongång!
Sprang på Wiken också *vinka*


Dagens fynd
Supersköna Hello Kitty tofflor :D

Allra bäst i dag
Att springa in i min älskade pojkvän M på Flygis parkering utan att någon av oss visste att den andra skulle vara där :) nu kan jag leva några dagar till! *till tisdag* *puss min älskade*

Dagar kvar till RUT premiär av Grease : 5

1 kommentar:

Lady Starduck sa...

På något konstigt sätt blir man (om möjligt) ÄNNU lyckligare av att träffa sin älskling när det är oväntat än när man planerat det! ;)

I know the feeling.
*puss* /J
P.S. En annan trillar nog förbi för kvällens festival... ;) D.S.