söndag, mars 25, 2007

Something in the air...

*andas djupt* känner ni? det är vår :)

Gick ut trots att jag är sjuk, kan inte prata längre, och kände att det var ju inte alls kallt ute :) jätteskönt...
Skulle posta lite brev och passade på att stå en stund på trappen och bara andas... mmm.... :)
Våren är min absoluta favorit årstid, det luktar så gott om naturen och värmen kommer smygande och man blir så där fånigt nykär igen :D

Eftersom jag är sjuk och intar diverse mediciner har jag mest tittat på TV :) har äntligen haft tid att plocka fram min första box med Gilmore Girls, tv-serien, hela första säsongen, bara älskar dom! Tänk om man kunde vara så där snabb i käften!

*lalalalalallaaaa....*

1 kommentar:

Jenny sa...

Våren har kommit och den är här för att stanna, Äntligen!! :)
Gilmore Girls... gör det godare ännu godare, tihii Älskar den serien :D

Föresten se till att du börja knappra piller nu, så att du blir frisk ;)
Kram kram