söndag, mars 09, 2008

Music

.
(LÖRDAG)
Tittat på Rimbo Live ikväll, det svängde bra ;) Bäst i min mening var "Berzén med vänner" och "Playboys".

När jag kom hem här på kvällen gick den underbara filmen "Hur du blir av med en kille på 10 dagar", och i slutet av den filmen spelar dom en låt (som jag glömt bort var med där) som är helt underbar. Det är en sån där riktig 90-tals låt :D blir så nostalgisk...





Blir ledig och lat dag imorgon :) fast jag tänkte ta i tu med garderobsrensning, det behövs verkligen, måste tömma ordentligt så jag inte drar med mig nå skit till nya lyan ;)
Rensa bland skorna också...

WOW-rapport
Ealeiora [60] Bloodelf Hunter : Frostmane [Skägg]
Lanothera [35] Troll Shaman : Frostmane [Skägg]
Riryn [22] Bloodelf Mage : Frostmane [Stjärnklara]
Liwy [21] Draenei Paladin : Ghostlands [Next Generation]
Ayelen [20] Tauren Warrior : Frostmane [Skägg]
Uxiah [14] Bloodelf Warlock : Frostmane
Nanook [10] Troll Hunter : Frostmane [Stjärnklara]
Sernina [10] Nightelf Warrior : Vek'nilash
Wayra [8] Draenei Hunter : Vek'nilash
Sigrún [7] Tauren Druid : Frostmane

Teater-rapport
30 dagar kvar till första RUT föreställningen av Mycket Väsen För Ingenting


Ny lägenhet-rapport
53 dagar till flytt :)
.

3 kommentarer:

Caroline sa...

FLYTT??! Waaaaa!! RoligT!! Ere norrtan som härar eller? ;P

Anonym sa...

På tiden .. i Rimbo kan man ju faktiskt inte bo :p

TodiGreen sa...

jo, det är ju dags att flytta ;) och Carro, ja norrtan är det!!