onsdag, mars 05, 2008

Skärpning!

.
Tycker ju om och blogga, ändå blir det så sällan :)

Jaha, ledig dag i dag. Gugge och jag drog till Sunbyberg för att handla tyger till teatern, det är ju som att komma till himlen varje gång man öppnar "grossist"-dörren :D
Så vi fick med oss det vi skulle ha och inget mer, otroligt nog... Sökte oss vidare, via hjälp över telefon, till Bauhaus i Solna. Där inträffade dagens fynd :


En hysteriskt chockrosa sänglåda! Det var den bästa färgen av de som fanns att välja på ändå ;) men den kommer bli perfekt i mitt nya hem i Norrtan :) ska nog skaffa mig en till om jag får tillfälle, höjden var perfekt under min säng.

Känner mig härligt slö, har precis avslutat min lunch, fast klockan är 16.05 nånting ;) blir ju så när man bara åker bil halva dagen, hungern infinner sig inte som när man jobbar tillexempel och aldrig sitter still.
Så... ja... vad ska jag göra nu? :)

WOW-rapport
Ealeiora [60] Bloodelf Hunter : Frostmane [Skägg]
Lanothera [35] Troll Shaman : Frostmane [Skägg]
Riryn [22] Bloodelf Mage : Frostmane [Stjärnklara]
Liwy [21] Draenei Paladin : Ghostlands [Next Generation]
Ayelen [20] Tauren Warrior : Frostmane [Skägg]
Uxiah [14] Bloodelf Warlock : Frostmane
Nanook [10] Troll Hunter : Frostmane [Stjärnklara]
Sernina [10] Nightelf Warrior : Vek'nilash
Wayra [8] Draenei Hunter : Vek'nilash
Sigrún [7] Tauren Druid : Frostmane

Teater-rapport
34 dagar kvar till första RUT föreställningen av Mycket Väsen För Ingenting


Ny lägenhet-rapport
57 dagar till flytt :)
.

Inga kommentarer: