torsdag, mars 06, 2008

Solen sken

.
Ännu en dag i mars. jobbade några timmar, sedan in till norrtälje och diverse ärenden. Provade kläder... skulle jag inte ha gjort... storlekarna var helt åt helvete, så det hela slutade med att all luft gick ur mig, kände mig helt sänkt :(
Men så kommer han där, skiner som en sol, ger mig en kyss och håller om mig. Luften kom sakta tillbaka så när kvällen kom (och jag sovit djupt på bussen) var jag redo för allt :D körde hårt på teatern, pumpade ut all positiv energi jag bara kunde hitta, dom snappade upp det och vi hade en kanon repetition. :)

de söta barnen...

Det var en massa grejer där också, det ska köras Rimbo Live på lördag, föreställningar 15 och 19 på National, ska gå och se den på kvällen.
Köpte ett par jeans idag förresten, trots allt ;) Lindex har en modell dom kallar "short"... den enda jag någonsin hittat som jag inte behöver lägga upp, det ni!

WOW-rapport
Ealeiora [60] Bloodelf Hunter : Frostmane [Skägg]
Lanothera [35] Troll Shaman : Frostmane [Skägg]
Riryn [22] Bloodelf Mage : Frostmane [Stjärnklara]
Liwy [21] Draenei Paladin : Ghostlands [Next Generation]
Ayelen [20] Tauren Warrior : Frostmane [Skägg]
Uxiah [14] Bloodelf Warlock : Frostmane
Nanook [10] Troll Hunter : Frostmane [Stjärnklara]
Sernina [10] Nightelf Warrior : Vek'nilash
Wayra [8] Draenei Hunter : Vek'nilash
Sigrún [7] Tauren Druid : Frostmane

Teater-rapport
33 dagar kvar till första RUT föreställningen av Mycket Väsen För Ingenting


Ny lägenhet-rapport
56 dagar till flytt :)
.

Inga kommentarer: