onsdag, oktober 11, 2006

En ny lekkamrat

TISDAG : (slarv igen, jag vet)

Startade med ändrade planer, så jag hamnade på en shoppingtur i sthlm :) Min vän NwN upphandlade en utsökt korsett, och jag blev nästan lite sugen på att investera i en... ;) det är en sån där grej man kan tänka sig inför ett eventuellt framtida bröllop...
men jaja, back to story, vi gick runt i Gamla Stan och gick bland annat in i Science Fiction Bokhandeln, där jag när jag "var ung" brukade springa hela tiden ;) så det var lite "memory lane" :) men där var han, min nya lekkamrat....




Är han inte söt? :) Det är "killer-rabbit" från Monty Python filmen "Holy Grail", och han ville följa med hem. Märta är enormt tveksam, hon vände och gick till ett annat rum när hon fick se honom sitta i soffan ;) men jag tycker om honom och vi kommer ha många roliga soffkvällar framför oss!

IDAG :

Sovmorgon... mmm... Fortsatt och tittat på SATC, säsong 6 är påbörjat.. nästan sorgligt ;) Fick en promenad med Plåtis, mycket trevligt och underhållande ;)
Snart ska jag iväg på möte på jobbet... så där lagom, men va fan, vill man komma någon vart så :) dags att göra middag, ikväll är det America's Next Top model, hoppas jag hinner hem i tid ;)

over and out...

Dagar till RUT premiär av Grease : 154

Dagar till RUT premiär av Dracula : 37
.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar ANTM!!!

TodiGreen sa...

Don't we all darling, don't we all! :D

Lady Starduck sa...

WOW! Den där kaninen du! ;)
100% respekt.

Lots of love! *kramar*