söndag, oktober 08, 2006

Sex And The City!

*gäsp*

Vid 16 hoppade jag ur pyjamasen ;) då hade jag redan tittat igår kväll, i går natt och hela dagen på Sex And The City, denna underbara serie om 4 NY tjejer och deras sex-och dejtliv ;)
Skönt att bara slöa en hel dag...

Men det får mig ju att fundera... jag har inte insett förrens nu till 101% att jag är singel... jag vet det låter skumt... jag hade fattat det till 100%, men det var den där sista lilla insikten som saknades... kanske för att de säger så mycket klokheter i SATC? Hmm...

Och det är inte det att jag kommit på att jag är singel och är ledsen, Nej! Tvärt om! det är bara ett konstaterande, jag är singel :) men det är svårt att leva singelliv när 90% av vännerna har sambo eller stadigt sällskap ;) *no afense* Det är trots allt svårt att som ensam tjej gå ut en kväll och festa, ja, just själv... känns lite fånigt att stå och dansa själv på dansgolvet liksom... :P

Inget illa ment till er som har stadigt sällskap, tvärt om, kan erkänna ärligt att jag är lite avundsjuk :) jag vet ju hur det är att ha en fast, varm famn att krypa upp i varje kväll....
Kanske därför det var extra tråkigt att jag inte fick ta på min mäklare igår natt, blev inget *censur* för min del inte... ;) Men, men... boys come and go... ska bara hitta en som vill stanna en stund... ;)

Jag vill festa, gå ut och svinga klackarna, dansa, dejta, äta middagar... ha lite Romantik... bara... men, nu är det ju så fröken Green att du bor på landet mitt ute i skogen... :P och då är det ju som din vän Lady SD once said "alla goa killar är datanördar, men dom hittar man ju inte ute, för var är dom? Jo, dom sitter hemma och spelar dataspel"
(inte ordagrant citat, men budskapet går fram)


Så... öhm.. help? :)


Dagar till RUT premiär av Grease : 157

Dagar till RUT premiär av Dracula : 40
.

( är det ingen som läser min blogg? en kommentar på de senaste dagarna? Någon? :P )

3 kommentarer:

M. Mützell sa...

JOO!!
VI LÄSER!!
Bara det att jag bara vart inne på bloggen liksom snabbt, så jag har inte hunnit *förlåt* OCh detta är också anledningen till att jag itne själv hunnit med att blogga... Jag skall försöka skärpa mig ;)

*KRAMAR* i mängder ;)

TodiGreen sa...

Citronfjarn : Ja, :) jag vet att du och dom andra trogna läser, kände mig bara lite ensam just då ;) Tack för stödet, jag läser din blogg med *kram* :D

Lady Starduck sa...

Jo men visst läser jag! :P Tyvärr tar jag mig inte allt för ofta tid att kommentera, om jag inte har något smart/viktigt att säga.

That's my story, and I'm sticking to it! ;)

Men du är en duktig bloggare, så jag hopppas att du vet om att dina tankar uppskattas! :D

Love ya! ;) //J