måndag, oktober 09, 2006

Veteran

Började dagen med en tripp till norrtan för ett återbesök hos optikern :) ska testa de nya linserna ett tag till... optikern kallade mig veteran på det här med linser :D lite konstigt titel, men okej, jag lägger till dom bland dom andra :P

Sprang på Flummdum också :) mycket trevligt, så vi gick och shoppade och snackade lite, och på hennes ivriga inrådan blev det en prickig blus också ;)

Och jag har idag köpt årets första julklapp! Tänkte sprida ut det så mycket som möjligt ekonomiskt, för jag tycker det är kul att ge bort presenter, att försöka ge något som mottagaren både kan behöva och tycka är underbart ;) Och det blir nog många som får julklappar i år... ;)

Har varit på Biograf Viby nu på kvällen också ;) Jag och Nwn såg den underbara filmen Constantine, den är läskig också... ;)

Nu ska det tittas på 100 höjdare!

Dagar till RUT premiär av Grease : 156

Dagar till RUT premiär av Dracula : 39
.

2 kommentarer:

Lady Starduck sa...

Julklappar! Shit. Det ska man ju faktiskt börja tänka på! Du gör helt rätt.

Fredag vore skoj för lite häng, så länge det finns popcorn? ;) Jag har nog inget annat för mig, så det vore skoj att snacka lite och se någon schysst film!

Vi syns och hörs
*kramar* //Jill

TodiGreen sa...

Lady SD : Sure baby! ;)