tisdag, oktober 24, 2006

Feel good day

Hm hm hm... :) så går man omkring och är helt tankspridd...tänker bara på M och kvällen som var igår, hände det verkligen? *nyper armen* Nej, jag drömmer inte... :) Ibland ska man ha riktig tur kanske? :D

Idag har jag städat och fejat, lyckats fixa en tvättmaskin också :) övat repliker så jag iallafall kunde dom lite bättre ;P *krama teah* men det var en väldigt bra träning, vi var många och det gick väldigt bra :)

Regnat har det hela dagen, men det är ganska mysigt ibland... förutom att spöregn slår ut min digitalbox ;) jag och Nwn skulle titta på Desperate Housewives, men min box vägrade så vi fick sätta oss i batmobilen och dra till nästa hus ;P

Imorgon kommer herr M hit, ska bli mysigt :)

Dagar till RUT premiär av Grease : 141

Dagar till RUT premiär av Dracula : 24

Dagar till seriöst rumpskakande : 4
.

Inga kommentarer: