fredag, oktober 06, 2006

Lördag 30/9

LÖRDAG :
Först jobbade man, mycket folk, mycket varor, mycket pengar :) sedan kasta sig i ilfart för att umgås en kort stunde med mina underbara kusinbarn! :) *Can't wait to get my own*
sedan kastade vi oss, något försenade hem till farfar för att byta kläder och piffa till sig, hämtades upp av Eken för en middag hos Familjen M, det blev tacos, mycket trevligt och gott!! :D
Så sedan begav vi oss och hamnade på mässan! Jag, Eken, Ola, Malin, NWn, Teah, Tomas, Lisa och Andreas!

Ett stort och härligt gäng ;)
Och det var en trevlig öl och whiskey mässa, inte så mycket nyheter, men det var trevligt ändå!
+ Bailey's med mintsmak... mmmm... behöver jag säga mer!!
+ Fuller's Discovery, jättegod och mild öl utan allt för mycket beska, rekomenderas!
+ Älgwoken, en succé som alltid :)

Detta var 6:e året i rad jag var där... nu kan jag verkligen inte bryta trenden ;)

Inga kommentarer: