fredag, september 29, 2006

Hmmm..... mystiskt....

yo! har jobbat hela dagen, MYCKET kunder var det ;) märks när det är löning!

Åt en utomordentligt god middag hemma hos Nwn och det var så gott :) ska köpa den där boken ;)
Men jag fick skjuts hem och när jag kliver ur bilen så hörr jag ett klart och tydligt och starkt "MJAAUU" som jag aldrig hört förut... tittar mig omkring... får se en liten kattunge med svansen rakt upp i vädret... lite och liten, var ungefär hälften av sixten ;) men i allafall, denna lilla svansar runt oss, jamar, tittar på mig, tittar på sixten, nosar på sixten... sixten är hysteriskt besvärad och vet inte vad han ska ta vägen... tur att märta inte var här, hon skulle spöa skiten ur den där lilla... jag går upp till dörren och den lilla svansar med och går nästan med in, och nu sitter den där nere och vrålar så fort jag rör på mig... *suck* den var söt... men utan halsband och verkade vilsen... hoppas ingen har dumpat den...

Är sååå nöjd med hårfärgen ;)

Dagar till RUT premiär av Grease : 166

Dagar till RUT premiär av Dracula : 49

.

1 kommentar:

Anonym sa...

OMG!! 166 dagar kvar!!
oh,shit!! 49 dagar kver!!

herrrreguuud!!

krmar