söndag, september 03, 2006

"Hämnden" är ljuv...

Helgrapport :

Lördag.
Jobb först och sedan med ilfart ner till ica för att sälja bingolotter, blev lite kris så snälla Saknas och jag sålde i några timmar var ;) Sedan hem för att vila lite och fräscha till sig. Sedan vidare till casa "la familia" och en mycket trevlig middag med hela deras närmasta släkt och så jag! Vi åt gott och drack gott och pratade massor, sedan valde jag, teah och Nwn att dra oss in till norrtälje och en nöjeskväll på okå :)
Hittade en väldigt go pojke, en F :) han dansade mycket bra, en rolig händelse var att en pojke som tidigare vart på g för mig kom, nwn såg chansen och drog honom till dansgolvet så han precis såg mig och min F när han vände sig om, snacka om att se förvånad ut! :D han bara gapade, så jag kände att jag hade fått min revanch! *hehe* thanx nwn!
Mötte även helt oväntat Lady Starduck och fröken Linnis! :D *rock on* dom hade nog precis lika kul som jag! Jag blev i vilket fall som helst kanonfull! *man lär sig aldrig* herregu, minns inte hela kvällen, men jag minns hur mysig herr F var *mmm..* och vi har en dejt på onsdag! Ska bli så kul! Men i allafall så landade teah och jag hemma hos mig vid 03.20, slocknade direkt :)

Söndag.
Vaknade och var lite sliten faktiskt, blandade ju ganska bra kvällen innan då ;) Vi åt frukost och tittade på repriserna av idol, var riktigt kul :) sedan väntade ett teatermöte med vad vi kallar "vuxengruppen" inom RUT och jag kan stolt meddela att vi kommer att sätta upp Dracula i november i lokstallarna!! Det ska bli så kul och jag får äntligen stå på scenen!

*happy happy* life is good ;)

Dagar till RUT premiär av Grease : 193

Dagar till RUT premiär av Dracula : 75 (rättelse)
.

1 kommentar:

Lady Starduck sa...

Ja nog var det skoj alltid!
YES! Hämnden är ljuv! Det är inte mer än rätt. Du förtjänar det bästa... =P

Love ya! //J