måndag, september 18, 2006

Blogginlägg nr 50!

Måndag...
Gick upp tidigt för att åka till min optiker för att göra en test för glasögon, det var fem år sedan mina nuvarande blev fixade ;) så det var väl på tiden :) men, det var faktiskt ingen större fara med ögonen mina så jag behöver inte skaffa nya glasögon på sekunden ;)

Sedan bar det iväg till det nya teaterförrådet för att börja sortera, röja, stapla och rensa :) det har gått jättebra och alla kläder hänger nu på stänger i taket :) och vi fortsätter nog imorgon...

Har också träffat Ida som var på visit från hudik! Gillar den tjejen skarpt :) *kram* vi pratade om pojkar, one-nighters och massor med annat, så härligt :) ska verkligen ta mig upp dit, har saknat hudik :) brukade "hänga" där när jag var tonåring ;) det är en annan historia!

Har även lyckats få en personal shopper :) Malin skaffade en stor spegel åt mig idag, så nu kan jag spegla mig och se hela kroppen :) perfekt för att kolla in en outfit!

Och en viss herr F är ute ur mitt liv, han har inte hört av sig, så då skiter jag i honom! ;)
Ska kolla upp vad en viss PA (för att förtydliga, annars skulle jag bara skriva P) håller på med numera :P
han hörde av sig via sms i lördags helt plötsligt bara :) så det ska undersökas, inför fredag... :P *moahahaa*

Dagar till RUT premiär av Grease : 177

Dagar till RUT premiär av Dracula : 60
.

Inga kommentarer: