onsdag, september 06, 2006

Göteborg...

Så.. det blev ingen middagsdejt... och jag som hade hoppats så... men jag fick träffa honom ändå :) och det kändes mycket bra... han är mysig... han fick åka på tjänsteresa till andra sidan landet...
Men han snusar! :P Det ska bli spännande det här, fortsättning följer... ;)

Göteborg. Men vad är det med staden göteborg... det händer hela tiden saker (killar) i mitt liv som berörs av göteborg... Moki flyttar dit och pluggar, midsommar-M flyttade dit... få se om den magin sprids till min F :P

I morgon *ta ta daa* delas rollerna till Grease ut, jag hoppas ingen är ledsen, det är ju så mycket häftiga karaktärsroller i den pjäsen... :)

Men pumpsen från i går kommer inte stå oanvända, dom får komma ut på lördag! ;)

Dagar till RUT premiär av Grease : 192

Dagar till RUT premiär av Dracula : 74
.

1 kommentar:

Lady Starduck sa...

Ä ru go eller!? *säges på klingade göteborgska* ;)

Pojken dyker upp igen och då lär ni nog träffas en längre stund. Jag hoppas du får dra på dig den lila klänningen och äta middag på Ett Glas. :)

Love //J