tisdag, september 12, 2006

La la la la laa!

*bjeb* tänkte nästan döpa denna blogg till *suck 2*, men nu orkar jag inte gnälla mer...
F visade sig inte vara så fantastiskt, inte än i allafall, än ska jag inte skjuta vargen...
Han har en chans till imorgon, och sumpar han den, then he's history...
*alla jävla karlar, inte ni i teatern* ;)
Ärlighet, är det så jävla svårt liksom!? Måste man alltid ljuga och dölja? som jag skrev i en tidigare blogg "Tjejer är inte särskilt ömtåliga, vi tål höra sanningen som vilken annan människa som helst!" (6/8) det håller jag kvar vid, är man inte intresserad ska man säga det så fort som möjligt...
Men som sagt :) ska inte skjuta vargen än, det kanske visar sig att vi verkligen kan träffas och ha en dejt imorgon, och då kommer jag bli jätteglad! :) vill bara få en chans att prata med och lära känna personen ifråga ;) ...vad är problemet!?!?!

Ska man behöva joina match.com? Känns ju som socialt självmord... ;)

Förresten är Marit Bergmans nya CD "I think I'ts a rainbow" så fruktansvärt suveränt bra! :D
I Love Marit!

Dagar till RUT premiär av Grease : 183

Dagar till RUT premiär av Dracula : 66
.

1 kommentar:

Anna sa...

JAg håller tummarna för dig att ni får e dejt idag!!!

Kram//