tisdag, september 05, 2006

Åka åka bil!

Idag har jag åkt massor med bil. Först blev det en tripp till norrtälje för att få vår teater-godmother till jobbet, passade på att shoppa lite jag behöver inför imorgon ;)
Sen tillbaka till rimbo och efter det vidare till uppsala för att C skulle hinna i tid till tåget hem till norrland :)
Och jag som aldrig åkt bil själv i uppsala, men jag kom därifrån levande och utan nån skråma på bilen.
När jag ändå var i uppsala så passade jag på att gå in på skopunkten, för jag beöver skor till imorgon också ;) hittade ett par supersnygga pumps...



Läckra va? :D Dom har massor med härliga nyheter där, så jag hoppade förståss på deras ta 3 betala för 2 :) ett par pumps till och ett par gympadojor!

*shopping shopping*

*hmm...* längtar tills imorgon kväll... ;)

Rollerna är satta för Grease också, och vi är så nöjda! ;)

Dagar till RUT premiär av Grease : 191

Dagar till RUT premiär av Dracula : 73

.

2 kommentarer:

M. Mützell sa...

PUMPS!!! AGHHH!! PUMPS!!!
Det är SÅÅÅÅ SNYGGT!!! :D:D:D:D
Like you're stile!! ;)

Är rollerna satta?! NErvös eller nåt!!
Sitter hemma och tycker synd om mig själv, är fortfarande snuvig...

HA det bra!! ;D *kramar*

Lady Starduck sa...

Ahhh! VRÅLSNYGGA! ;D

Girl's got style... as usual!
*puss*