torsdag, september 14, 2006

T som i torsdag...

I går var jag däckad av migrän, har haft efterkänningar hela dagen, riktigt jobbigt :/ har jag rört på mig för snabbt så har det snurrat och huggit till... och just nu kommer synrubbningarna tillbaka, dom som jag får precis innan en migränattack... lysande... precis vad jag vill ha just nu... :/

*tystnad* precis så har det varit i mobilen... JÄVLA POJKHELVETE... kan väl bara säga som det är... eller, det måste vara så svårt, eftersom varenda ragg och flört ljugit och undvikit sanningen... :) det är roligt, men jag går levande och oskadad ut ur detta ;)
*cry me a river...*
let's party!

Teatern idag gick superbra, alla börjar fatta stilen och tugget ;) *ni är bäst*
Det kommer att bli så bra!

*sova*

Dagar till RUT premiär av Grease : 181

Dagar till RUT premiär av Dracula : 64
.

1 kommentar:

Lady Starduck sa...

Jävla grabb. Spö skulle han ha. Kan inte mr. Right bara vara perfekt från ruta 1?

Jaja, aldrig blir man nöjd heller. Imorrn ses vi och då blir det fullt ös! :D *looking forward to it*

Sov gott, vännen! *kramar*
Love ya!