söndag, september 10, 2006

Stel i nacken

Har haft ganska ont i nacken idag, måste ha lagt mig konstigt när jag skulle sova i går natt, kom ju hem ganska sent då då, så det är nog inte så konstigt ;)

Var ute och skakade rumpa med dessa underbara varelser :



Och vi skakade rumpa minnsann, vi ägde dansgolvet, och detta baserar vi på det faktum att vi hade dansgolvet för oss själv i nästan en och en halv timme!! Ingen annan vågade dansa ;) Tur att vi gjorde det då :P

Idag har jag även läst dracula-manus för första gången med andra, det var superkul, det här kommer bli en så komisk pjäs, mitt i all rysarstämning så är det en massa slapsticks, vilket gör det hela underbart! :) *älskar teater*

Imorgon ska min F komma över :) det ska bli så mysigt, få se om detta leder någonstans, jag hoppas det *drömmer*

Nu ska jag försöka ta hand om min stackars nacke, får nog ta alvedon när jag ska sova ;)

Dagar till RUT premiär av Grease : 185 (rättelse)

Dagar till RUT premiär av Dracula : 68 (rättelse).

2 kommentarer:

Lady Starduck sa...

Wiiie! Ja visst var det toppenröj i lördags? ;) Vi ägde utan tvekan.

Jag kan knappt vänta tills jag får se Dracula. Du på scenen skall bli ett sant nöje! :P

Själv knallar jag vidare och pluggar, spexar och drar dåliga vitsar så fort chansen dyker upp! =)

See ya! Love //J

M. Mützell sa...

Åhh, vad avundsjuk jag bliiir! ;D
*vill osså skaka stjärt jue*
;P
Men min skaka rumpa tid kommer den med ;D;D

Längtar precis som förgående talare efter att se Dracula :D:D Skall bli sååå kuul att se dej på scen :D:D:D:D

HA det bra, och hoppas nacken blir bättre :)
*kramar*