torsdag, september 28, 2006

Oj, vad tiden går...


Hello, nu var det visst en vecka sedan jag bloggade sist :) har inte haft varken ork eller tid
*thanx citronfjarn*
Men här kommer en snabbrapport :

FREDAG
(kortet är från i fredags!)
Jobbade hela dagen och sedan var det dags för okå, gick ut och shakade med lady starduck, A, J och S ;) var riktigt jävla kul ;) bra dj... vi ägde i allafall dansgolvet hela kvällen!


LÖRDAG
Första var jag bakfull i 20 min när jag vaknade ;) sedan åkte jag och var arbetsledare på en viss ekens torpreparation, helt ok :) henkan och herr mattsson var på plats ;) sedan blev det middag med nästan hela :P familjen mattsson på plats, mycket trevligt, malin rockar ;) men jag var så jäkla trött så jag somnade vid 21.00

SÖNDAG
Hittar ett sms från P.A. när jag vaknar ;) ska undersöka närmare... Iväg till Dracula-repetition så småningom, gick så himla bra! Det är så roligt att äntligen få stå på scenen!

MÅNDAG, TISDAG och ONSDAG
Blev inringd att jobba så det gjorde jag hela dagen på måndag och tisdag :) på onsdag jobbade jag kort och åkte sedan och shoppade ;) hittade en superläcker blus och så tuff kjol ;) jag kan nog hålla min personliga stil trots allt ;) Och så fick jag hjälp att färga håret, så att gott folk... jag är numera brunett... och ja, kort kommer inom kort ;)

TORSDAG, idag...
jobba, jobba , jobba! och sedan teaterövningar av GREASE :) så kul! alla börjar komma in i sina roller ;) Och här sitter jag nu, med en jävligt snygg färg i håret och en halv flaska vin i kropppen, och tittar på en den underbara serien "Entourage" ;) måste njuta av livet ju ;)

På lördag blir det öl- och whiskeymässan för hela slanten ;) ska bli riktigt kul!

Dagar till RUT premiär av Grease : 167

Dagar till RUT premiär av Dracula : 50
.

2 kommentarer:

M. Mützell sa...

ÄNTLIGEN! Du har bloggat *happy* ;D
Låter som en ganska behaglig vecka faktiskt ;)Håret blev DÖFIIINT!! ;D;D

HA det bra!
*KRAMAR* ;)

Lady Starduck sa...

Hej och hå! Livet leker! :D

Veckan må ha varit fullbokad, men du hade himla kul verkar det som ;)

Vi ses om ett litet tag!
*puss* :D