fredag, september 01, 2006

Första höstdagen

Jaha, 1:a september. Höstmånaden nummer ett sa dom på tvnyheternas väder imorse ;) Och jag tycker om hösten och vintern så det gör mig inte ett dugg, jag bara njuter!

*tittar på Austin powers* Yeah baby, yeah! :P

Har jobbat idag, slitit som fan! Svenska samhället är helt styrt efter helgen, så mycket kunder vi hade idag, vi kommer få problem att fylla på varor imorgon ;) blir nog lika mycket kunder igen!

När jag kom hem idag väntade mig en underbar syn. Köket som imorse var helt nerbestrött med disk, var när jag kom hem efter jobbet rent och helt diskat! Det visade sig att det var min kära mor som gått in och matat katterna, sett förödelsen och sattit igång och diskat. Hon är helt underbar! :) Jag har aldrig vart med om något liknande! :) *mammor är bäst*

Ska snart se på "Queer as folk" på canal +. Är en riktigt bra serie, om homosexuella killar i USA, riktigt bra och realistiskt tycker jag, vet inte hur det motsvara i sverige men, det är bra drama ;)

Imorgon, eller om det blir söndag kommer en helgrapport då jag blivit bortbjuden på middag i morgon kväll :) och eventuell utgång i norrtan! Vi får se vad som händer!

*party party*

Dagar till RUT premiär av Grease : 195

Dagar till RUT premiär nr 2 : 71
.

1 kommentar:

Lady Starduck sa...

Yo girl!
Vad skulle vi göra utan mammorna? de är helt enkelt underbara!

"Queer as folk" är en av mina all time favorites! SKITbra serie. De är förresten i Storbritannien, om inte jag minns fel?
Jag vill ha den serien... måste kolla lite köpställen! ;)

Annars hoppas jag att allt är bra med dig och att lördagen blir trevlig! :D
Puss o kram! //J