måndag, oktober 16, 2006

Party party!

Så... ännu en helgsummering ;)

LÖRDAG
Födelsedagsfest hos Linnis i Norrtälje :D Jag, Muevo, Plåtis och Studz anländer och har fruktansvärt kul, oj oj oj, det värdparet kan parta ;) Det blev många hallonshots, även en violshot... Vin och medhavd cider... ni vet hur det går sen va? :)



Alla har kul och vissa sjunger allsång till Tenecious D's "fuck her gently", disskuterar teknade filmer och bröst! :D *smälter* Jag mötte med andra ord en mycket mysig grabb, en KTH:are... ;) ska fika nästa vecka, så får se hur det går! Men, hrm.. Kvällen avslutades oväntat på Okå, det var meningen att jag och Plåtis skulle ta sista bussen hem, men det var så kul, så vi stannade och sov hos Studz i hennes bäddsoffa tillsammans med den mycket charmige herr Mumintroll *grr* ;)

SÖNDAG
Vaknar i norrtälje med en fin bakfylla/fylla, svårt att säga vad det faktiskt vad :) Plåtis och jag smög ut och tog oss till busstationen och sov nästan hela vägen hem på bussen...
För att komma hem vid 11, sova/nyktra till :P och ta oss till kvällens övning av Dracula, det gick jättebra! Och alla var äntligen på plats! Mycket värt ;) Det var verkligen jättekul! Kommer hem, är trött...zzz....

MÅNDAG, IDAG
Vaknade med väckarklocka för att jag och NWN skulle ge oss ut på Rimbo och sätta upp affischer för Dracula! :) Vi tapetserade hela rimbo, ingen kan missa våran Love som Dracula, affischen är riktigt läskig ;) Vi höll på mellan 9 och 14.00, ett ordentligt dagsverke ;)
Det kommer bli succé!
Ikväll ringde den mysige herren från i lördags *smälter*.... :D

Dagar till RUT premiär av Grease : 149

Dagar till RUT premiär av Dracula : 32
.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fan va kul att du hittade en gosse i din smak!!
Sen tycker jag det var kul att ni hade kul på kalaset. jag hade underbart, men det är skönt att höra att jag inte var den enda!!!

Puss!

Lady Starduck sa...

Yo yo! :D Vilken helg!
Av dina beskrivningar av herrn i fråga verkar han vara en riktigt hygglo karl! ;) Alltid trevligt med nytt folk.

Jag har sett Dracula-affischerna... Boy, that's some scary shit! =P

Over and out! *pussa* //J

Lady Starduck sa...

Yo yo! :D Vilken helg!
Av dina beskrivningar av herrn i fråga verkar han vara en riktigt hygglo karl! ;) Alltid trevligt med nytt folk.

Jag har sett Dracula-affischerna... Boy, that's some scary shit! =P

Over and out! *pussa* //J