tisdag, december 05, 2006

Dagarna går så fort när man mår bra...

IDAG
Ibland hinner man med många filmer :) riktigt ordentligt filmmarathon ;)
och här sitter jag nu glad, lycklig och trött! :D
"...still burnin on my lips..." *puss*

MÅNDAG
Upp tidigt, var mycket tröött :) Ställde mig utan för Systembolaget för att åter igen köa för en flaska svensk whiskey från Mackmyra, Preludium 3 var det dags för nu! :)


Så jag kommer dit vid 8.30 och tror att "nu är det kört", kommer inte få chansen till nån flaska, det är nog fullt sedan länge. Men, på plats finns bara "tjejen med barnvagn", så där står hon och jag och undrar var alla är, tills det kommer två herrar vid 9.55! Konstigt... men, jag fick ut en flaska och det var målet :)
Sedan på kvällen blev det filmmarathon, tekken-fajt och kärleksnäste ;) *purr*

SÖNDAG
Bakfylla... :) händer inte ofta, men nu hände det, var så trött och sliten, pojkarna satt i samma rum och pratade och skrattde i 2 timmar, men jag sov vidare :) så vi städade och packade oss tillbaka till norrtan. Där blev det bakfyllemat bestående av korv och räksallad :) mycket gott

LÖRDAG
Först slit, sedan fest! Ut till Marholmen, utanför norrtan för att fira en mycket trevlig tös 20-års dag. Det blev en blöt fest på många olika sätt. Via spriten och via bastun. Ett råd på vägen : var försiktig med aktiviteter i bastun, man kan få ont i kroppen ;) Så vi pratade massor, lyssnade på musik, badade bastu, spelade kort och vissa klättrade i taket :)


Dagar till RUT premiär av Grease : 101

1 kommentar:

Lady Starduck sa...

Hehe! Jag såg en artikel i punktSE om Mackmyra-whiskeyn och tänkte på dig. Undrade om du hade köat för den. Och mycket riktigt! :P

Härligt att höra att du är lycklig! ;) Det hopppas vi ska sitta i RIKTIGT länge! :D

*puss*