söndag, december 10, 2006

Zsa Zsa Zsu...*

Så, ursäktar mig åter igen ;) men det händer så mycket nu så man hinner ju knappt äta :)

Jobbet :
Blir bara mer och mer ju närmare julen vi kommer :) vi har mycket kunder och säljer mycket julrelaterat, och värre kommer det bli ;) men det är kul, jag trivs som bara den. Har jobbat mycket veckan som var... men det är kul!

Festa : inte mycket sådant sen marholmen :) var ute och åt med jobbet i går kväll, mycket trevligt, suveränt sällskap och otroligt god mat, behövde ingen frukost imorse, var redan så mätt!

Julpynt :
projekt som är startat och pågår :) har klätt granen...


...visst är den fin? fick hjälp av NwN i onsdags medans vi väntade på att Americas Next Top Model skulle starta, vilket i övrigt var ett mycket spännande avsnitt, tills jag skulle kolla info på internet under pågående program och råkade, på den amerikanska sajten, se vem som skulle vinna säsongen :/ typiskt mig ;) tänker inte avslöja detta här dock ;)

Spel : Var med och tittade på ett visst Grind-LAN i helgen :) blev helt addicted på PS2 Guitar Hero I & II!! Så himla kul!! Jag måste köpa en PS2 känner jag :) undersökte lite på internet och såg att den finns i både silver och rosa-utförande :) mkt lovande, rosa är aldrig fel... ;)

Kärlek : ..."heaven, I'm in heaven"... min herre är så mysig och bara underbar *suck* det ska vara en KTH-are i år ;)


Dagar till RUT premiär av Grease : 96


*... kallar Carrie (SATC) känslan mer känd som "fjärilar imagen", i slutet av säsong 5...

1 kommentar:

Lady Starduck sa...

Yes! KTH-killar is the shit! INgen tvekan om saken. De är verkligen bäst. *suckar lyckligt*

*kramar* Love ya! ;)