fredag, december 01, 2006

Dracula... eller vad hände?

Har inte bloggat igen *skäms* men det händer så mycket jag hinner inte! ;)

Dracula har kommit och gått, det var en tid att minnas. Speciellt eftersom jag själv fick stå på scenen, hade verkligen längtat :) och nu känns det nästan tomt att inte ha dessa regelbundna träffar.



Men alla föreställningarna gick bra, det fanns ett tag en risk att jag inte skulle kunna genomföra alla föreställningar, men jag frisknade till. Jag drabbades efter de tre första föreställningarna av någon slags magsjuka, inte alls trevligt :/ så jag åt inget på iprincip hela veckan emellan föreställningshelgerna, så utmattad efter att dessutom jobbat lite, så klarade jag ändå att genomföra alla föreställningarna, inte min bästa prestation, men dock! :)
Det var verkligen en lyckad produktion, vi slet mycket under en väldigt kort tid, men det gav resultat som jag tror ingen hade väntat sig ;) tur att vi kommer vara ute i bättre tid inför nästa produktion!
Verkligen ett stort tack till alla inblandade, det var något enormt som nu känns som en dröm...

Dagar till RUT premiär av Grease : 105


2 kommentarer:

Anonym sa...

verkligen, det var fantastkiskt roligt att fått ha varit med om!

Pussokram // Carro

Spillersill sa...

Det var skit kul att få vara med, du var jätte bra trots att du inte mådde så bra!