onsdag, december 13, 2006

Sankta Lucia

Lucia dagen är här ... och fortfarande ingen julkänsla... vill ha snö!! :D

Mina idoler här i livet är Powerpuff Girls. När jag var hos min älskling här om dagen upptäckte vi att japanerna har gjort en anime-variant på dessa töser kallad Powerpuff Girls Z, wow! :)


Coolt tyckte jag! Så lillebror P (min M's bror) letade upp första avsnittet som vi skrattandes tittade på, så nu måste jag be honom ta hem alla avsnitten som finns *blink, blink, hej P* :P För det var kul, inte lika spejsat som orginalserien, men dock kul! :)

Idag var det skumt på jobbet, först så lungt så vi fick kämpa för att ha något att göra, sedan vällde det in både kunder och varor *hm* typiskt... bävar lite inför nästa vecka, det kommer bli helt galet! :)

Ja, för om en vecka är det slutspurten inför jul, känns konstigt :) måste fixa alla julklappar! *stress* hoppas jag hinner i tid! ;)

Dagar till RUT premiär av Grease : 93

Dagar till 2007 : 19

Inga kommentarer: