måndag, december 18, 2006

Prisa gud, här kommer . . . . MTV!!

Ahhh..... abstinensen ser ut att vara över, mitt MTV funkar igen ;) har varit riktigt deprimerad över detta, då jag inte kunnat hänga med i den utsträckning jag önskat, i vad som är nytt och härligt i musikvärlden! :) Så nu har jag haft MTV på här hela dagen och uppdaterat mig :)
det enda negativa är att jag hade glömt hur mycket jamba-reklam det är på MTV.... :/

Spelade förresten TP i fredags! Grymt roligt! :) jag har önskat mig ett nytt och alldeles eget i julklapp, få se om tomten går med på detta, jag äter ju faktiskt spenat ;)



Ja, jag har varit ledig hela dagen... tvättat... utfört livsuppehållande åtgärder på min stakars dator :( det höll på att ge upp totalt, så jag fick ta bort lite program och installera om och ha mig under några timmar och nu är hon glad igen, tror jag ;)

Håller på och planerar de sista julklapparna, så jag kan vara effektiv de sista dagarna här, när cashen kommer :P det hänger ju trots allt på det...

Och så ska jag önska alla som har tentor och så denna vecka lycka till *lycka-till-kram*, speciellt till min M, hoppas det går bra ;) *puss älskling*

Nu ska jag jobba tisdag till lördag, kommer bli härligt ;) ...not... eller jo, fast enormt mycket att göra bara ;)

Ska fortsätta titta på "Meet the Barkers" nu :) *I want my MTV...*

Dagar till RUT premiär av Grease : 88

Dagar till 2007 : 14

1 kommentar:

Lady Starduck sa...

I WANT SOME PIIIIEEEEE!!!!!!