fredag, december 01, 2006

RUT goes 50's

I går kväll på teatern hade vi hyrt in en expert på 50-tals frisyrer. Det var frisören Ludde som normalt arbetar på Sivletto inne i sthlm. Enormt häftigt, tjejer blev killar på makalöst enkelt vis. Mycket inspirerande och vi lärde oss en hel del.


Idag har jag jobbat som vanligt, det var enormt mycket kunder, antagligen för att det är första advent på söndag ;) alla skulle ha glögg!

Nu sitter jag här och förbereder mig och fejar huset. Ska åka bort över helgen på fest på Marholmen utanför Norrtan, det är en tös som fyller 20år, så jag ska följa med min älskling dit och partaja. Mina odjur lämnar jag i föräldrarnas förvar, annars blir dom så uttråkade och sura när jag är borta så länge ;)
Nej, usch, ska sova snart, är djävulususkt trött.... :)

Dagar till RUT premiär av Grease : 105

1 kommentar:

Spillersill sa...

Frisyrerna blev jätte häftiga! Han kan gärna få komma flera gånger :)