söndag, november 19, 2006

Pälsmössa?!?!?!?!!!!

Så, ännu en vecka har gått och jag har inte bloggat *skäms* men det har verkligen varit fullt upp ;)

Premiären för Dracula har kommit och gått. Men så bra det har varit! Vi har genomfört (hittills) 2 fantastiska föreställningar.
Och detta efter ett genrep från helvetet! :D Allt gick fel, repliker försvann, saker kom inte in, saker kom inte ut, folk kom inte in där de skulle :) oj, oj, oj.... men proffs som vi är så löste sig allt till slut!

Det är så underbart att stå på scenen och spela teater, jag visste att jag hade saknat det, men inte att jag hade saknat det så HÄR mycket. Ruset jag får av att vara i karaktär på scenen kan nog jämföras med att bli hög, det tror jag helt och fullt, adrenalinet bara pumpar runt! :D
Nu har du inget val Teah, vi måste fortsätta att driva denna gruppen! ;)

Vi hade föresten en premiärfest i fredags, där ungefär 95% närvarade och en massa annat glatt folk som ville lyckoönska oss till succén.




Hmm... jo, kul hade vi i alla fall ;)

Imorgon ska jag äntligen få träffa min M, har saknat honom, han tittade ju på premiären av Dracula och var med på festen, men ändock... :) vi ska äta kinamat *mums!*

Dagar till RUT premiär av Grease : 117

Antal föreställningar kvar av Dracula : 4
.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja, fy fan va bra vi/ni är Dr. Van Helsing!

tack för en urkul fest!!
Kramar

Lady Starduck sa...

Hehe.. tack för att ni släppte in en "utböling" i sällskapet! Jag hade sjukt kul på festen och hopppas att det går bra för er nästa helg :P

Massa kramar
//The model-to-be (imorrn) =P

Spillersill sa...

Det är verkligen kul att se dej på scen det är inte nått man gör åfta,, jag längtar tills att få stå där jag med!

Kram o puss!