tisdag, november 07, 2006

Lördag 4/11

Alla helgons dag (den svenska halloween)

En fullspäckad dag! :)

kl. 10-16
Dracula övning hela dagen, och jävlar imig vad kallt det var ;) men vi hade jävligt kul och det gick riktigt bra. Det kommer att bli en så häftig föreställning.

kl. 16.55
tog vi bussen in till KTH för att se Lady SD's Spex :) Åh så underbart coh roligt det var! :D
Omstart! På tyska! mer porr! våld, våld! och massor med skratt, eftersom varken jag eller Plåtis hunnit äta middag så blev effekten av en cider att allting helt plötsligt blev hysteriskt kul ;)
Första akten pågick mellan 18.15 till 20.44, men det kändes som det gick 20 min kanske! Så himla kul, nästan så man kan tänka sig att börja på KTH för att få göra nåt liknande ;P

kl. 22.40
tog jag bussen till Norrtälje för att gå på Halloween-firande :) kom fram och tog mig till Teatern i förd min dräkt som Indianen i Village People!



Mötte upp med mina kollegor; byggnadsarbetaren polisen, sjömannen och läderbögen :D en mycket trevlig kväll de timmar jag var där, mycket skaka rumpa och så klrt fick vi tillslut hör YMCA, kvällen var fullbordad ;)
Fick dessutom träffa M en snabbis, han gick förbi på vägen hem *puss*

kl. 02.00
lullade jag och byggnadsarbetaren hem till henne för jag skulle sova på hennes soffa.

kl.04.00
kom vi i säng efter en underbar stund pratandes om pojkar och livet! *love ya*

Dagar till RUT premiär av Grease : 131

Dagar till RUT premiär av Dracula : 14
.

Inga kommentarer: