tisdag, november 07, 2006

Söndag 5/11

Kravlade upp ur Linnis soffa vid 7.40 för att ta bussen tillbaka mot Rimbo och en dag fylld av Dracula! ;) trött men inte bakfull, som tur var...

Inte lika kallt var det idag och bra gick det, oj vilken föreställning det kommer att bli! :) så spännande. Jag har fått riktgit bra koll på min Van Helsing nu ;)

Kommer hem, tittar lite på tv och szz..... somnade så klart och vaknade 40 min senare, yrvaken och förvirrad :) gjorde iordning middag och mig själv då jag skulle in till min M :)
Vi tittade på V för Vendetta, riktigt bra film :) och fick äntligen träffa M's bror, en trevlig Pojke ;) *vinka*
Somnade trött och mörbultad efter en hård helg i en alldeles underbar lägenhet :)

Dagar till RUT premiär av Grease : 130

Dagar till RUT premiär av Dracula : 13
.

Inga kommentarer: