måndag, november 13, 2006

Weekenddetails...

Så, ännu en helgrappotering jag lovade att aldrig mer göra ;) men det blir så när man inte ens är hemma eller vid en dator under helgen ;)

LÖRDAG
Började dagen med att jobba. det var en väldigt lugn dag, inga kunder på långa stunder. "konstigt" tänkte vi tills alla kunder väller in 20 min innan stängning ;) typiskt...
Sedan hem och varva ner, duscha och byta om för middag med mitt extra jobb :) vi hamnade på "En grek på hörnet" och herregud så god mat :) först grillad halloumi och sedan souvlaki-spett :) mums mums och så lyxade jag till det med 2 glas rödvin också.
Efter detta festande och mumsande tog jag mig till norrtälje för att gå på nästa fest.
Det var en vän till M som fyllde år, en jättetrevlig tös :) *grattis igen* och alla där var så trevliga och roliga, kände mig som hemma ;) pojkar som dansade, leksakshelikoptrar, allsång och diverse skoj :D

På vägen hem blev det, tillsammans med M och Ztefan, Holy Grail-citat till en mosbricka från Statoil :) sedan lullade vi hem och, ja, somnade efter en stund.... ;) *puss M*

SÖNDAG
Vaknade efter alldeles för lite sömn ;) duschade och gick ut till den väntande Studz-limosinen som skulle svepa iväg oss till Plåtis 20-års kalas! :D mycket god tårta, underbar födelsedagsflicka *krama* och trevliga gäster, vi hade väldigt roligt :)
Sedan drog hela sällskapet till en pizzeria och intog en välbehövlig middag :)
Efter detta var det dags för Dracula, och det var en bra övning, det gick jättebra, är bara så nervös inför premiären, tänk om man tappar en replik! :) Oj, oj oj... men det ska bli så inåt helvete kul att få stå på scenen igen, det var ju 6 år sedan! ;)
Stannade uppe seeeent för att roffa åt mig något från Viktor & Rolf for H&M :) det blev en t-shirt och underkläder då den hallonröda kjolen jag ville ha hade tagit slut, men jag fick någonting! :) får hänga med min Stella McCartney tröja från förra året ;)

IDAG
Jobba jobba jobba!!! :) vi är uttagna tilll att tävla om titeln åretsbutik (igen) så det var andra butikschefer på inspektion, ner var nervigt, tur att vi hade hunnit rensa kartonger och frontat ;)
och nu är jag så trött så trött.... imorgon blir det teaterjobb hela dagen ;) gör ingenting!

Dagar till RUT premiär av Grease : 123

Dagar till RUT premiär av Dracula : 4 !!
.

2 kommentarer:

Lady Starduck sa...

Mmm.. Du fick V&R-prylar? :P
Härligt!
Hälig helg du hade :)
Vi ses på torsdag!! :D
Puss Kram //J

DelikaThess sa...

Alltså, jag har inte riktigt fattat, vilka är det som spelar i Dracula? :S Puss!