tisdag, november 07, 2006

Fredag 27/10

Ännu en arbetsdag ;) löningsfredag... pengar = sprit är väl det man har lärt sig ;P

Men det stora äventyret inträffade på kvällen. Jag körde för första gången inne i centrala sthlm med bil, dessutom en automat! :D blåste som bara den gjorde det också, det var ju stora stormvarningen den dagen. Men iallafall, jag blev inguidad till Münchenbryggeriet av ett glatt gäng som skulle på Decadance's förfest inför lördagen ;) spännande spännande! Men jag klarade det galant. Sedan körde jag (fort) hem till Rimbo. Den bilen håller farten bra (the batmobile).
Efter gillingebanan låg jag i ungefär 130 och det kommer upp en bil snabbt bakom "varför ligger han så himla nära?" tänker jag, och när omkörningsfilen kommer ser jag vem det var, det var en POLISBIL med alla lampor avstängda! *pinsamt* fast... han brydde ju sig inte om mig så då var det väl ingen fara ;)
Sedan åkte jag tillbaka och hämtade damerna och efter en de-tour till rosersberg :) så kom jag i säng vid 4-tiden :) *gäsp*

Dagar till RUT premiär av Grease : 139

Dagar till RUT premiär av Dracula : 22

Dagar till seriöst rumpskakande : 2
.

Inga kommentarer: