torsdag, november 09, 2006

Sweden's Next Top Model ?



I går var jag och Plåtis och fotoade oss! :) På ett ställe i Sthlm som heter, the studio, blir man sminkad och fotad av proffs gratis, det som kostar är bilderna, men shiiit så fina dom blir!
Så vi kommer dit, får vänta lite och blir sminkade, vilka skickliga smiköser det var, på några penseldrag har hon förvandlat hela min ansiktsform :)
Sedan fick man gå och byta om och vänta. Men det gjorde inget att man fick vänta, jag var så uppspelt i allafall, så tiden gick jättefort! När det blev vår tur, blev vi invisade i ett stort loft där det fanns en mängd olika miljöer att fotoas i :) fotografen slussade runt en och talade om hur man skulle stå och så, vilket var tur, annars hade det nog inte blivit så fina bilder :)
Kändes som om man var med i "America's next top model" :D så jag tog det jag lärt mig därifrån och använde ;)

Direkt efteråt åkte jag till min M och tittade på film med hans kompis T, en mycket trevlig kille som ser ut som en ung Jack Black, och lika rolig var han också! ;)

Onsdagens kändisobservation : Jan Guillou i tunnelbanan...

Dagar till RUT premiär av Grease : 127

Dagar till RUT premiär av Dracula : 8 (rättelse)
.

7 kommentarer:

jlmj sa...

Grymt va kul! :) Du gör dig oerhört bra på bild! *Sötis*
Kram!

Anonym sa...

OMG!
snygging där :P

Anonym sa...

Gud va fina bilder, du blev toppen :D

Anna sa...

*mjau* du vart ju grymt söt... men d va du innan också...

L

Lady Starduck sa...

Hehe.. du ÄR en modell. En stilikon. En trendsättare. En underbar vän, som är vacker på både insidan och utsidan! :D

*puss* Love ya!

M. Mützell sa...

Shiiiit va snygga!!! ;D;D

*kramar*

Spillersill sa...

Ooo wow vad snyggt!