onsdag, augusti 16, 2006

Flugornas Herre

Vaknar ca 04.30 av att en fluga försöker landa i mitt ansikte... somnar om... vaknar 5 min senare av flugan igen, och så håller den på fram till 07.15 då jag får nog och går upp... *grr* Jag som skulle ha sovmorgon, jaja... får väl ta mig en siesta under dagen... men nu ska det inledas mördarjakt på flugan! ;)

När jag ändå vaknade för tidigt satte jag mig framför Nyhetsmorgon på TV4 och direkt startar en interjuv med före detta elitidrottaren Sven Nylander, interjuvare är tv4-sportens Patrick Engwall...
Det måste vara det värsta jag någonsin sett i interjuvväg! Sitter man och svär i tv precis innan barnprogrammen? Det tycker inte jag, men det tyckte Patrick Engwall! "hur fasiken..." och andra likanande använder han i sina frågor! Va? *morr* Skandal, dom skulle valt någon annan att interjuva. Jag blev så sur så jag skrev ett mail till tittarombudsmannen, nånting måste man ju göra... ;)

Ja, sport är farligt för hälsan, man ska syssla med kultur, gärna teater! :D

Nu ska jag mörda flugan, äta frukost (inte flugan) och börja dagen!


Dagar kvar till RUT-premiär : 211

2 kommentarer:

M. Mützell sa...

Åhh, va irriterande! Hata flugor!! Dom borde inte få finnas till!!

Men så kan han ju inte hålla på!!? Precis innan barnprogramet!
Då kanske ett oskyldigt litet barn råkar se det, vet inte vad det betyder, säger det till dom andra barnen i skolan som säger det till sina föräldrar som tycker att skolan borde ta bättre ansvar över barnen!

Det blir en ond cirkel!
Skärpning i blåbärsskogen Patrick Engwall!

*KRAMAR*

Anna sa...

Jag lyckades.... med att få pennan..... HELT SJÄLV!!! woopie!!! hehe..
kram cs om 15 timmar