söndag, augusti 20, 2006

"har ni fest eller?"

...skrek pojkarna som gick förbi på gatan i går kväll när vi satt och hade fnitterattacker på min balkong. :D Och det var ju ganska sjukt och vågat så inte undra på att alla tittade frågande upp *ppp* *ppf* :D Ett glatt gäng och jag åt massor med godis och tittade på film...



...massor med godis! :D Choklad, popcorn, chips, nötter och O'boy! Det var en mycket mysig och trevlig kväll! *thanx guys* ;)

Idag hade jag så mysigt och roligt, efter ca 2 års träffar jag äntligen min vän Karro igen, vi pratade och pratade och pratade :D det var en del skvaller och gottsaker att ta igen. Och det är bara att konstatera, det kommer bli en kul höst! :D


Dagar kvar till RUT-premiär av Grease : 207

1 kommentar:

Lady Starduck sa...

Jiiiiiiho! :P Vilken kväll! Party, all over town! En ppp och sex ppf ;) även om en del var värre än andra!

Must do again!! :D