onsdag, augusti 23, 2006

"Hela dan ska hon arbeta..."

Idag har jag hunnit med och städat och sorterat och plockat i mitt vardagsrum, riktigt trevligt att hinna med och städa undan såna där högar som legat sen nån gång i maj eller juni! ;) Och det är alltid skönt att slänga saker, rensa ur det förflutna liksom... men jag behöver nog ta en sväng till Ikea, har idéer på lite lösningar :)

Har gjort chefen glad också, var med och inventerade nu på kvällen och chefen var så nöjd så nöjd :) Det är trevligt att vara uppskattad.
Och appropå det, såg lönespecen från jobb 1... oj oj oj! Jag hade jobbat 141,5 timmar där i juli. Och då har jag ju jobbat på jobb 2 också ;) I'm rich! :D *moahahahaa*
Nu blir det shopping! :D

Hörrni bloggfolket där ute, ja just det du, ni vet vilka ni är ;) blogga mera!! ÄR det bara jag kvar? :) Det räcker ju med 5-radersrapporter, bara man få veta lite vad ni gör nu när ni försvunnit till skolor och jobb ;) *love ya ALL* *kramar*

Har förresten fått svar från tittarombudsmannen på TV4, han har framfört mitt klagomål på herr Ekwall! :D Trevligt med public service ;)


Dagar till RUT-premiär av Grease : 204
.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vafan?!? Har du klagat?! :O:O:O FÅR man göra det?? :P

Lady Starduck sa...

I'm here, I'm listening.

Och jag lovar att blogga mera! ;)
Love ya!! :D

M. Mützell sa...

FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT!

Jag skall försöka blogga mera :) *PROMISE!*

MAssa kramar

Anonym sa...

Sötnos!!! Ta med mig till IKEA!!!!
/linnis