lördag, augusti 12, 2006

*gääsp*

Och så har nästan hela dagen gått och här sitter man fortfarande i pyjamas! :D Fast det behövde jag, skönt att riktigt lata sig en hel dag, har inte haft chansen till det på länge, jag ju jobbat sönder hela sommaren så mycket sova har det inte :P
Har dessutom spelat Settlers IV i ca 5 timmar till spelet/datorn gav upp och tyckte "det var nåt fel"... som vanligt *thank you Microsoft* ;) men lyckades bygga en riktigt grym civilisation, överflöd på allt!

I går var en härlig dag! :) Först var det sthlms-shopping med Lady Starduck hela dagen! Vi fyndade rejält måste jag säga. Jag investerade i en lila omlottklänning och en 40-tals inspirerad topp, tänker satsa lite på en "historisk stil" i höst, lite 20-tal blandat med 40-, 50- och aningen 60-tal. ;)

Sedan på kvällen så kom ett gäng glada typer och klämde *bokstavligen* ner sig i min soffa :) Vi såg filmerna "Fröken Sverige", "What Women Want" och "Lilla Sjöjungfrun"! Räkna med fler filmkvällar i höst! ;)

Och trevligheterna slutar inte där, inom kort ska jag hoppa ur pyjamasen och styla till mig för en helkväll på Okå med lite blandat folk, rapport kommer förhoppningsvis i morgon :P


Dagar kvar till RUT-premiär : 215

1 kommentar:

M. Mützell sa...

Åhh, vad skönt! Mer pyjamasdagar åt folket! ;D

Och mer filmkvällar... TYP JA! Det var jättekul!!! Mer sånt om jag får be ;)

Ha det så kul ikväll då! :)
*KRAMAR*