måndag, augusti 14, 2006

Måndag...

Jaha, tillbaka på jobbet efter en veckas "semester", alltså en vecka ledighet obetalt ;) Och allt är som vanligt... fast det är ganska skönt
Nu riktar jag in mig på torsdagen och RUT- uppstarten för säsongen :D Ska bli roligt att berätta vad det ska bli för något, om inte ryktet redan spridit runt sig i hela gruppen... :P Mina små teaterapor *kramar*
Det var ett rejält regn oväder i morse, men det är ganska skönt när det regnar, om man inte måste gå ut, det är mysigt att sitta inne och kura och titta ut på regnet :) Jag är en höst/vår person som älskar vintern, med detta säger jag inte att jag inte tycker om sommaren, bara det att jag tycker bäst om att sitta och innemysa... gärna med en kopp te, en bra film och Åre-choklad ;)

*ge mig åre-choklad*

1 kommentar:

DelikaThess sa...

Åååh.. Va är det ni ska spela? Om du bara visste hur gärna jag vill vara kvar. :(
Men som det lät på skolans regler som jag fick hem i veckan så accepteras inte ledighet, om inte vid sjukdom..
Jag vill verkligen av hela mitt hjärta vara kvar, kommer sakna allt som har med rut att göra!

Pussar Thessan!