torsdag, augusti 24, 2006

*fräs* sa katten

Hm. Har precis blivit avfräst av min katt, och då menar jag ordagrant ;)

Idag har det varit teater och vi har läst igenom manuset :) Det var jättekul, i mitt huvud spelades hela pjäsen upp så som vi gjorde den 1997, jag hade impulsen att tugga tugummi samtidigt med varje replik jag sa :) åh, härligt härligt, det kommer bli så bra!! :D

I går natt vaknade jag mitt i natten och hade SÅ ont i magen, det kändes som om någon vred om mitt inre :( jag somnade till slut och har inte kännt någonting sen jag vaknade...skumt :/ ;)

Imorgon är jag äntligen rik igen :) så trevligt, shopping here I come! *hallelujha!*


Dagar kvar till RUT premiär av Grease : 203
.

1 kommentar:

M. Mützell sa...

MAnuset var SÅÅÅ BRA! :D:D:D

Ont i magen e inge bra... :( MEn tur att det försvann sen :D

Fyy, va fuskigt! *JAg är fattiglapp* ;P

*KRAMAR*