tisdag, augusti 01, 2006

Mört på burk...


-"Mat, mat! Ge mig mat!"
Välkommen hem säg... :) Varje dag så möts jag av denna herre som kräver mig på mat, faktiskt varje gång han ser mig, alltid... hur kan man vara hungrig dygnet runt?!?! :D
Inatt kommer min mor och far hem från resa, med sig kommer dom ha Sarah Jessica Parker's parfym "Lovely", jag längtar så, det luktar så gott! ;)
Och så kan jag meddela att startskottet har gått, nu börjar årets teatersäsong på RUT, arbetet är i full gång... starten sker den 17 augusti!

2 kommentarer:

M. Mützell sa...

LÄNGTAR TILL TEATERN!!! :D

Och, katter är katter... Alltid hungriga... Har typ inge stopp i magen :P Hundar är likadana ;)

HA det bra! KRAM

Lady Starduck sa...

Oh! SJP-parfymen är säkert toppen! :D

Hurra för teatern! *längtar* Det ska bli kul att träffa lite "normalt" folk igen! ;)
*kramar*