tisdag, augusti 29, 2006

Jag satt inte i vagnen längst fram...

Har varit och shoppat idag i den stora huvudstaden vi kallar Stockholm :) Det var ovanligt behagligt, för det var inte alls mycket folk, man kom fram och behövde inte köra med fula knep för att komma åt och titta på hyllor. Så vill ni veta vad som var i påsarna? ;) Så klart ni vill det!

¤ Tyg till en anslagstavla jag ska göra, Åhléns
¤ Block, mapp och pärm till nya teaterprojektet, jättesnygga, rosa med lila medaljongmönster på, från Åhléns
¤ Rutiga byxor, bruna från Gina Tricot
¤ En löpare och liten skål från Indiska ;)
¤ Ny insats till kalendern, så jag kan börja skriva in de plander som finns för 2007 ;)
¤ Hårfärg, Foxy Brown ;)
¤ Strumpor och trosor från Lindex, love them!
¤ En superläcker och snygg blus från H&M, mörkblå med ett band i midjan *mmm*
¤ Höstskor i brons från Din Sko

I Love Shopping!

I tunnelbanan fanns det en reklamkampanj från Fastighetsbyrån (Föreninssb.). På den stod det : "Vore det inte roligt om alla singlar i stockholm åkte i första vagnen?"
Hmm...
Jag vågade inte göra det, men det är en jävligt kul idé :) Jag har hört förut att det startade i USA, manhattan i NY, av nån mäklarbyrå och tydligen med bra resultat :D
Så någon gång ska jag väl våga sätta mig där, men tänk om man blir påhoppad. Alltså att alla tror man är helt desperat när man sätter sig där? Jag skulle ju bara vilja flörta lite och le ;)

Har gått på en uppfriskande kvällspromenad med Lady Starduck nu på kvällen, med uppdrag att vattna växter, det var givande faktiskt ;) *kram på sig*


Dagar till RUT premiär av Grease : 198

Dagar till RUT premiär nr 2 : 74
.

1 kommentar:

M. Mützell sa...

I like you're shoppingbags giirl! ;D;D;D

Och tunnelbanegerjen var ju en kul idé :D:D

Massa kramar på dei!