måndag, augusti 21, 2006

Svettigt värre...

Oj, pust och stön :) motion är jobbigt, var ute och gick på banvallen med min vän Nwn och det var riktigt jobbigt, men vi har gjort en pakt hon och jag, vi ska köpa gymkort och köra hårt hela resten av året! :D Och nu är det ju på print här, så då kommer jag inte undan :P men det behövs ju.... kroppen ska orka hålla igång minst 50 år till ;)

Såg åter igen den underbara filmen "Fröken Sverige", jag njuter varje gång! :D

Har börjat läsa ett manus för ett nytt projekt i RUT, intressant och spännande, helt klart, mer info kommer :P ;)

Till J :
"livets hemlighet : allt kommer bli bra" *kramar*


Dagar till RUT-premiär av Grease : 206

.

1 kommentar:

Lady Starduck sa...

Livet är bra. Väldigt bra. Men då och då känner man sig helt körd i botten. Då finns folk som du. De där som lyfter upp de som fallit ned. Tack för det. Jag värdesätter det så otroligt mycket! Vänner som du släpper jag aldrig. =)

Love you lots! *puss*